Esther-Jody.reismee.nl

Op naar huis...

Vandaag is dan echt de allerlaatste dag aangebroken en we zitten vol met spanningen! Morgen vliegen we om kwart over zes richting Nederland. Dit zal dan ook ons laatste verslagje worden van een geweldige, speciale, bijzondere, heftige, indrukwekkende, veelzijdige maar vooral een mooie reis! De laatste dagen hebben we nog ontzettend genoten van het mooie Kaapstad en omgeving. Deze verhalen bewaren we voor thuis, zodat we bij aankomst ook nog wat te vertellen hebben ;) Iedereen bedankt voor alle leuke, grappige en lieve reactie`s! We zaten elke keer weer met een big smile achter de computer! Waaaaaaaa! Tot in NEDERLAND!

Liefs Es & Jo

Reacties

Reacties

Willemijn

Goede reis naar huis meiden! X

P en B

Tot snel en goede reis!!!

Xx

Bren

Whaaaaaaaaaaaaaa..hihahooooo!! SPANNINGGGGGG :) Tot op Schiphollieeee..KUS

marilene

ciao ragazze,

fijn dat jullie weer naar huis komen. vliegen jullie wel even over italie dan kunnen we de laatste verhalen nog even horen. anders wacht ik wel in spanning tot 9 mei. ciao ciao en een goede vlucht. x

oma Kouters

welkom thuis

jos

YES.

mary en wim

welkom thuis, wij zijn 8 dagen naar praag pa (jos) breng ons morgen weg naar roosendaal waar me op de bus stappen.
tot ziens mary en wim

Familie Kouters (Blauwbloei 24)

Hele goeie reis terug lieverds! Kan niet meer wachten!

x

Gerie&Gert Jan

Meiden, een goede en veilige reis gewenst! Tot zondag op Schiphol. En dan welkom in het WEST-BRABANTSE. de Pollys.

Daisy

ahh meiden, het is nu 21.50 uur en ik ben nu al op van de zenuwen.....Jullie zitten nu ergens in de lucht en ik hoop dat jullie een goede reis terug hebben.
Ik kan niet wachten om jullie te zien!!!! Heb er zooooooo onwijs veel zin in....

Inthe

Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!